Těžké vstávání: Jak po ránu protáhnout tělo?

Vstávání, budíkPokud se vám ráno těžko vstává z postele a vaše tělo pociťujete jako těžké, tak právě pro vás je zde uvedeno pár dobrých rad, které stojí za to se jich držet.

Osteopat Célestin Sertelet vymyslel několik cviků, které protáhnou a rozcvičí vaše tělo. A dokonce je můžete praktikovat přímo v posteli.

Nejdříve je důležité udělat kroužky, kterými aktivujete kotníky. Ruky mějte podél těla a udělejte pět kroužků ve směru hodinových ručiček a poté v protisměru. Nejdříve to udělejte s jedním kotníkem a poté s druhým. Tímto jednoduchým cvičením si protáhnete vazy a šlachy, které jsou denně namáhány.

Zůstaňte ležet a skrčte pravou nohu. Pata zůstává na matraci blízko vaší hýždě. Pravou ruku si dejte na koleno a udělejte se stehnem pět velký kruhů ve směru hodinových ručiček a také v protisměru. Cvičte pomalu a kruhy se snažte dělat co největší. Totéž opakujte s levou nohou. Cvičením uvolňujete hýždě a také pánev.

Zkuste také další cvik. Záda mějte přitisknutá na matraci a skrčte pravé koleno jako u předchozího cviku. Uchopte ho pravou rukou a tlačte vpravo, jako kdybyste ho chtěli přitisknout k matraci. Záda však musíte mít rovná. Totéž opakujte také s druhým kolenem.

Posaďte se na postel s napnutýma nohama a rukama se snažte dotknout špiček nohou. Tímto si procvičíte záda a také šlachy. Poté si stoupněte a protáhněte si záda.

SMS Věštba
SMS Výklad / banner