Bylinky, které mohou pomoci otěhotnět

TěhotenstvíPokud plánujete přírůstek do rodiny, jistě víte, že může jít o běh na dlouhou trať. Čekání lze ale trochu ukrátit, a to nejen s pomocí odborných lékařů. Jde o to, být psychicky absolutně v pohodě a mít tělo připravené na budoucí těhotenství, o které se s partnerem usilovně snažíte. Pomoci k tomu mohou i bylinky. Rozhodně neplatí, že pro těhotné a kojící ženy jsou všechny léky z lůna přírody nevhodné, podobně tomu tak je i v případech, kdy se teprve chystáte, že byste už mohli být příští rok tři…

Upravit hladinu hormonů, ale také zlepšit prokrvení, to vše zmůžou bylinky

Bylinkové čaje v porcovaných sáčcích jsou neefektivní a jako takové vám je nemůžeme moc doporučit. To bylinné směsi v sáčku, kde si snadno odměříte množství určené pro jeden šálek, jsou o něčem jiném. Pokud žijete v blízkosti přírody, možná nebude od věci popřemýšlet nad samosběrem. Množství účinných látek pak může být ještě vyšší, protože konvenčně připravované léky mají určitou trvanlivost a jasně nejlepší bylinky jsou čerstvé! A v neposlední řadě, pamatujte si, že žádná bylinka, ať už by byla sebelepší, nemůže mít účinek ihned. V každém případě budete muset pár týdnů počkat, než se dostaví alespoň částečný efekt. A jaké bylinky můžeme doporučit všem ženám toužícím po přírůstku do rodiny?

Bylinky, které mohou pomoci otěhotnět

  • Heřmánek. Sníží menstruační bolesti, ale má také pozitivní vliv na pohlavní orgány.
  • Meduňka. Srovná menstruaci, stimuluje dělohu. Také uklidňuje tělo, což je velmi důležité.
  • Pelyněk pravý. Mimo jiné vyčistí krev, což je pro budoucí těhotenství hodně klíčové.
  • Šalvěj. Složení se podobá estrogenu, je vhodným doplňkem léčby nepravidelné menstruace.

Bude také dobré trochu upravit jídelníček, shodit přebytečná kila a vyvarovat se alkoholu. Nižší porce kofeinu je také docela důležitá, méně kávy v tomto směru hodně prospěje. Obecně se nedoporučuje ani častá konzumace mořských ryb, mimo jiné candáta, makrely nebo štiky. Co lze naopak vyzdvihnout? Samo sebou se rozumí dostatečný příjem vitamínů (zejména skupiny B a C), ale také stopových prvků (mimo jiné třeba selen a zinek). Existují i koření, která mohou být hodně ku prospěchu, jde hlavně o hřebíček a skořici, nebo také zázvor, vynikajících výsledků dosahuje i pravidelná konzumace lékořice.

SMS Věštba
SMS Výklad / banner