Jak nastartovat tělo po ránu

SpánekNěkdy ráno vstanete s veselou náladou a myslí a je vám dobře natolik, že si rádi i povyskočíte. Jindy se přemlouváme k tomu, abychom vůbec vstali z postele, a po vydatném spánku se necítíme ani odpočatí, ani plní energie. Proč tomu tak je?

Tento stav může souviset se zpomaleným metabolismem, kterému jsme předcházející den nepřidali na síle buď nesprávnou stravou, nekvalitním spánkem, dlouhou prací bez relaxace nebo stresem. Aby vaše tělo bylo po ránu co nejsvěžejší a mysl otevřená, přinášíme vám pár tipů.

Po ránu je dobré vypít sklenici teplé citrónové vody, nabudíte tím metabolismus a povzbudíte tělo. Vyčistí se trávicí systém, zavodníte se a dodáte tělu vitamíny. Citronádu je vhodné střídat s čistou vodou. Voda by měla být teplá, protože je to pro náš organismus po ránu lepší. V průběhu dne je dobré pít dostatek vody i citronové. Chladnější voda pak pomáhá zrychlování metabolismu. Do citronové vody můžete přidat i lžičku medu, agáve sirupu, nebo stévie. Vhodné je do košíku v obchodě přidat vždy pár citronů a naučit se tento zvyk popíjení citronové vody.

Dalším zaručeným tipem je nastavení budíku o třicet minut dříve, než vstáváte. Nebude se vám sice chtít takto to dělat každý den, ale věřte, že se vám podaří tělo nastartovat a načasovat proces fungování vašeho těla. Jde o správné načasování vyprazdňování tlustého střeva. Právě včasné provádění toalety a nezadržování stolice pomůže tělu lépe se zbavit toxinů a zároveň ho sladit s jeho přirozeným rytmem.

Ranní sprcha má také něco do sebe, osvěží. Také v klidu připravená i snědená snídaně dělá divy. Člověku prospěje i klid k rozhodnutí, co si oblékne a sladí za doplňky, aby se cítil v daný den dobře.

Pokud ušetříte nějaký ten čas navíc, věnujte se meditaci. Všechny tyto časové drobnosti umožní ukradnout čas jen a jen pro vás samotné. O kolik dříve půjdete večer spát, o to lépe se vám bude vstávat další den.

Pokud máte doma trampolínu, tak ani ranní zaskákání na trampolíně není k zahození. Je to výborná pomůcka k rozproudění lymfatické tekutiny a udržování zdravé štítné žlázy, stejně jako rozproudění krevního oběhu. Z těla se tak více vyloučí jedovaté toxiny, a pokud budete správně pít, zvýšíte přísun endorfinů, budete mít pružnější kosti a mladší vzhled a hlavně veselejší náladu.

Vhodné také bude, pokud si po ránu zacvičíte Pět Tibeťanů. Jde o soustavu pěti tibetských cviků, které pokud je cvičíte v předepsaném sledu, mají na tělo vynikající účinek a zvyšují metabolismus. Jde o speciální cviky, které obnovují pohyblivost páteře a také otevírají čakry. Cviky se mají provádět každý den a to nejlépe třikrát denně maximálně 21krát. Cviky se provádějí pomalu a soustředěně. Začíná se vždy minimálním počtem cviků a každý týden cvik 1x navýšíme. Pokud provádíte cvik, tak se nadechujete a v základní poloze vydechujete. Nejsou to cviky na rychlost a nejlepší je v jednotlivém cviku chvíli setrvat. Každý by tyto cviky měl cvičit dle individuální rychlosti.

SMS Věštba
SMS Výklad / banner