Aqua aerobic: Aerobic trochu jinak

Aqua aerobicAqua aerobic je formou aerobicu. Hlavní věc, která se od klasického aerobicu liší, je prostředí, ve kterém se aerobic provádí. V aqua aerobicu se provádí cviky ve vodě. A to buď v hluboké, nebo mělké. Voda je tedy buď po pás, nebo po prsa. Aerobic ve vodě je jemnou formou aerobicu. Díky vodě se nezatěžují tolik klouby a páteř. Pomáhá zvýšit fyzickou kondici a tvaruje tělo. Odpor, který voda vytváří, zvyšuje celkovou intenzitu cvičení a ke všemu prospívá i svalům ve formě masáže.

Aerobic ve vodě se cvičí v různých skupinách a postupně se zvyšují i náročnosti cviků. K jejich provedení se používají různé pomůcky, například činky, či rukavice, nebo různé nadnášecí pásy.

Tento typ aerobicu může cvičit jakákoli věková skupina. Cvičení je vhodné i pro těhotné ženy. Dokonce ani nemusíte umět plavat, abyste toto cvičení mohli vykonávat.

Aqua aerobic je vhodné cvičit, pokud potřebujeme zredukovat váhu. Od cvičení na suchu je až 4x intenzivnější. Také se zvyšuje fyzická kondice, trénuje se svalová hmota. Voda také masíruje tělo a tím předchází vzniku celulitidy a prokrvuje svaly. Samozřejmě pomáhá i aqua aerobic při stresu, či psychickém napětí. Pomáhá tělu i rehabilitovat. Navíc tento typ aerobicu mohou vykonávat i lidé, kteří mají problémy s kardiovaskulárním systémem.

Při aqua aerobicu jsou zapotřebí plavky, nejlépe sportovní, které budou držet. Dále stačí ručník, popřípadě i obuv do bazénu. Pomůcky ke cvikům se na bazénu dají běžně půjčit.

SMS Věštba
SMS Výklad / banner